nedjelja, 3. travnja 2011.

Moj prvi post !

Dobro došli na moj blog !

Zovem se Josip Mikulić i student sam 1. godine diplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Ovaj blog otvorio sam u svrhu uspješnog polaganja kolegija Digitalno gospodarstvo. Nadam se da ćete pratiti moj rad na blogu i da će Vam se svidjeti !

Cilj ovog bloga je pobliže upoznati i pojačati svijest poslovnih ljudi o važnosti ljudskih potencijala u poduzećima. Najveće bogatstvo i potencijalni izvor konkurentske prednosti svakog poduzeća su svakako zaposlenici. Oni u većini slučajeva ''kroje'' sudbinu tvrtke. Utječu na provedbu i uspješnost izvršavanja poslovnih procesa, svojim idejama doprinose razvoju i inoviranju procesa proizvodnje te svojim primjerom šire pozitivnu/negativnu sliku poduzeća u okolinu. Ovim blogom nastojat će se upoznati sa nekim novim činjenicama i informacijama vezanim za uspješno upravljanje ljudskim potencijalima u poduzeću i ostvarivanje zacrtanih poslovnih rezultata.

Nema komentara:

Objavi komentar